Наприклад, 14.08.2025
Наприклад, 14.08.2025
Наприклад, 14.08.2025
Наприклад, 14.08.2025
Наприклад, 14.08.2025

Засідання постійної комісії обласної ради з питань охорони здоров’я та соціального захисту населення

12
Вівторок
Серпня
2025
1030

Проєкт порядку денного:

1. Про розгляд питання «Про передачу майна зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Полтавської області у комунальну власність Лубенської територіальної громади».

2. Про проєкт рішення обласної ради «Про затвердження Положення про оплату праці та преміювання керівників закладів охорони здоров’я, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Полтавської області».

3. Про виконання заходів обласної Програми розвитку та підтримки комунальних закладів охорони здоров’я Полтавської обласної ради на 2025 рік, обласної Програми реконструкції та оснащення приймальних відділень лікарень планового лікування, які надають вторинну (спеціалізовану) медичну допомогу населенню Полтавської області на 2022 – 2025 роки та  обласної Програми відзначення кращих медичних працівників на 2022 – 2026 роки за І півріччя 2025 року.

4. Про виконання заходів Комплексної програми соціального захисту населення Полтавської області на 2021 – 2025 роки за І півріччя 2025 року.

5. Про виконання заходів Програми зайнятості населення Полтавської області на 2024 – 2027 роки за підсумками І півріччя 2025 року.

6. Про виконання заходів Комплексної програми реабілітації, інтеграції та соціального захисту Захисників та Захисниць України, членів сімей загиблих Полтавської області на 2023 – 2025 роки за І півріччя 2025 року.

7. Про виконання заходів Комплексної програми підтримки внутрішньо переміщених осіб на період 2025 2027 років за І півріччя 2025 року.

8. Про розгляд подання Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо порушення прав людини у діяльності Грабарівського психоневрологічного будинку-інтернату, Вишняківського будинку-інтернату для громадянпохилого віку та осіб з інвалідністю, Високо-Тополянського психоневрологічного інтернату.

9. Різне.