Наприклад, 14.06.2025
Наприклад, 14.06.2025
Наприклад, 14.06.2025
Наприклад, 14.06.2025
Наприклад, 14.06.2025

Контакт-центр ДПС цьогоріч відповів вже на понад 332,5 тис. звернень: які питання найпоширеніші

Інформація від: 
Головне управління ДПС у Полтавській області

Головне управління ДПС у Полтавській області повідомляє, що у січні – березні 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на понад 332,5 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб. 

- 284,5 тис. звернень надійшло телефоном; 

- 45,8 тис. звернень – у чатах месенджерів; 

- 2,2 тис. звернень – електронною поштою. 

Найчастіше платники питали про: 

- податок на доходи фізичних осіб;  

- військовий збір; 

- єдиний внесок на загальнообов`язкове державне соціальне страхування; 

- єдиний податок; 

- порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій; 

- стан обробки електронної звітності; 

- запис до Центрів обслуговування платників. 

Нагадаємо, що відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань. Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися нею можна у будь-який час. 

У січні – березні 2025 року Базу знань переглянули майже 1,3 млн разів.  

Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за три місяці 2025 року оновлено 485 відповідей і обмежено термін дії 499. 

Як приєднатися до чатів ДПС? 

- На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР» 

- На сайті ЗІР або у його мобільній версії 

Як звернутися до Контакт-центру ДПС? 

Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні).  

Електронна пошта: idd@tax.gov.ua

Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків.  

Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00; п`ятниця, з 08:00 до 18:00. 

Головне управління ДПС у Полтавській області