Звернення громадян

 До уваги громадян!

            Звернення до Полтавської обласної ради може бути подане:  на поштову адресу: 36014, м. Полтава, вул. Соборності, 45, Полтавська обласна рада.
             Відповідно до вимог Закону України«Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції»(набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет і засобів електронного зв’язку.

           Адреса електронної пошти обласної ради, яку визначено для роботи з електронними зверненнями громадян: : Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .     

Електронне звернення пишуть у довільній формі, яка має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян», де зазначають:

  • прізвище, ім’я, по батькові,
  • місце проживання;
  • викладають суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
  • дату;
  • електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку.

       Застосовувати електронний цифровий підпис, надсилаючи електронне звернення не вимагається.

    Звернення, яке оформлено без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів після його надходження.

 Додаткова інформація за телефоном: (0532) 56-04-72.

 Виконавчий апарат обласної ради працює:

з 08.00 до 17.15,  у п'ятницю з 08.00 до 16.00. Обідня перерва з 12.00 до 13.00.

ПОРЯДОК роботи зі зверненнями громадян у Полтавській обласній раді

Розпорядження голови обласної ради "Про запровадження послуг на порталі igov.org.ua"

ПОЛОЖЕННЯ про порядок обробки і захисту персональних даних у базах даних, володільцем яких є Полтавська обласна рада (внесено зміни розпорядженням голови обласної ради від 22.02.2021 № 42)

ГРАФІК прийому виборців та інших громадян депутатами обласної ради восьмого скликання у 2021 році

ГРАФІК особистого прийому громадян у 2021 році

Нормативно-правові акти

ЗУ "Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції"

ЗУ "Про звернення громадян"

Постанова КМУ "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації"

Постанова КМУ "Про затвердження Класифікатора звернень громадян"

ЗУ "Про захист персональних даних"

Постанова КМУ "Про внесення змін до Класифікатора звернень громадян"

 

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Полтавській обласній раді

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Полтавській обласній раді за 2020 рік

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Полтавській обласній раді за 2019 рік

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Полтавській обласній раді за 2018 рік

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Полтавській обласній раді за 2017 рік

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Полтавській обласній раді за 2016 рік

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Полтавській обласній раді за 2015 рік

Підсумки роботи зі зверненнями громадян у Полтавській обласній раді за 2014 рік