До уваги громадян!
Звернення до Полтавської обласної ради може бути подане:
на поштову адресу: Полтавська обласна рада, вул. Соборності, 45, м. Полтава, 36014;
на електронну адресу: info@oblrada-pl.gov.ua;
шляхом заповнення електронної форми.
Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет і засобів електронного зв’язку.
Електронне звернення пишуть у довільній формі, яка має відповідати вимогам Закону України «Про звернення громадян», де зазначають:
- прізвище, ім’я, по батькові(за наявності),
- місце проживання;
- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
- електронну поштову адресу, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв’язку;
- підпис;
- дату.
Застосовувати електронний цифровий підпис, надсилаючи електронне звернення не вимагається. Підпис громадянина в електронному зверненні може бути сканованим, сфотографованим тощо.
Звернення, яке оформлено без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів після його надходження.
Додаткова інформація за телефоном: (0532) 56-04-72.
Дні та години роботи:
Пн-Чт – з 08.00 до 17.15; Пт – з 08.00 до 16.00. Обідня перерва з 12.00 до 13.00.
Порядок роботи зі зверненнями громадян у Полтавській обласній раді